הבנת קהל היעד שלך
הצעד הראשון בכתיבת עותק דוא"ל בעל המרות גבוהות הוא הבנת קהל היעד שלך. אתה צריך לדעת מי הקהל שלך, מהן נקודות הכאב שלו ואיך המוצר או השירות שלך יכולים לפתור את הבעיות שלהם. מידע זה יעזור לך להתאים את המסר שלך לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם.
דרך אחת להבין את הקהל שלך היא ליצור פרסונות קונים. פרסונת קונה היא ייצוג חצי בדיוני של הלקוח האידיאלי שלך. הוא כולל מידע כגון גיל, מין, עיסוק, תחומי עניין ונקודות כאב. על ידי יצירת פרסונות קונים, אתה יכול לקבל הבנה טובה יותר של מי הקהל שלך ומה מניע אותם.
לאחר שתבין היטב את קהל היעד שלך, תוכל להשתמש במידע הזה כדי ליצור עותק דוא"ל שמדבר ישירות לצרכים ולתחומי העניין שלהם. הודעות האימייל שלך צריכות להיות מותאמות אישית ורלוונטיות לכל נמען, מה שמגדיל את הסיכוי שהוא ינקוט פעולה.
יצירת שורת נושא משכנעת
שורת הנושא היא הדבר הראשון שהקהל שלך רואה כשהוא מקבל את האימייל שלך. זו ההזדמנות שלך ליצור רושם ראשוני טוב ולפתות אותם לפתוח את האימייל שלך. שורת נושא משכנעת יכולה לעשות את כל ההבדל אם הדואר האלקטרוני שלך ייפתח או לא.
כדי ליצור שורת נושא משכנעת, עליך להפוך אותה למושכת תשומת לב ורלוונטית לקהל שלך. השתמש במילים וביטויים מוכווני פעולה כדי ליצור תחושת דחיפות. לדוגמה, "אל תפספס את המבצע לזמן מוגבל" או "קבל גישה בלעדית למוצר החדש שלנו".
אתה יכול גם להשתמש בהתאמה אישית בשורת הנושא שלך כדי להפוך אותה לרלוונטית יותר לכל נמען. השתמש בשם או במיקום שלהם כדי ליצור תחושת חיבור ולגרום להם להרגיש מיוחדים.
7 שורות נושא שפותחות את המיילים שלך
כתיבת פתיחה מושכת תשומת לב
לאחר שפיתת את הקהל שלך לפתוח את האימייל שלך עם שורת נושא משכנעת, אתה צריך לשמור על תשומת הלב שלו עם פתיחה מושכת תשומת לב. הפתיחה צריכה להיות קצרה ועניינית, והיא אמורה לגרום לקורא לרצות להמשיך לקרוא.
אחת הדרכים לעשות זאת היא לשאול שאלה שמעוררת את סקרנותם. לדוגמה, "האם אי פעם תהיתם איך להשיג את גוף החלומות שלכם תוך 30 יום בלבד?" זה יגרום לקורא לרצות להמשיך לקרוא כדי לגלות את התשובה.
דרך נוספת למשוך את תשומת לבם היא להשתמש בנתון או אמירה מזעזעת. לדוגמה, "האם ידעת ש-80% מהאנשים לא מצליחים להשיג את החלטות השנה החדשה שלהם?" זה יגרום לקורא לרצות להמשיך לקרוא כדי ללמוד עוד.
יצירת מסר ברור ותמציתי
לאחר שמשכת את תשומת הלב של הקהל שלך עם פתיחה מושכת תשומת לב, אתה צריך להעביר מסר ברור ותמציתי. המסר שלך צריך להיות קל להבנה ולהתמקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך.
השתמש במשפטים ופסקאות קצרות כדי להפוך את ההודעה שלך לקריאה קלה. הימנע משימוש בז'רגון או בשפה טכנית שאולי הקהל שלך לא מבין. במקום זאת, השתמש בשפה פשוטה שכל אחד יכול להבין.
ודא שהמסר שלך מתמקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך. הקהל שלך רוצה לדעת איך המוצר או השירות שלך יכולים לפתור את הבעיות שלהם ולשפר את חייהם. התמקדו ביתרונות, לא בתכונות.
הוספת קריאה לפעולה
לכל דוא"ל צריכה להיות קריאה ברורה לפעולה (CTA) שאומרת לקורא מה לעשות הלאה. ה-CTA צריך להיות מוצג בצורה בולטת וקל למצוא אותו.
השתמש בשפה מכוונת פעולה ב-CTA שלך כדי ליצור תחושת דחיפות. לדוגמה, "קנה עכשיו וחסוך 20%" או "הירשם היום וקבל ניסיון חינם".
ודא שה-CTA שלך רלוונטי למסר של האימייל שלך ולצרכים של הקהל שלך. אם אתה מקדם מוצר חדש, הקריאה לפעולה שלך צריכה להיות רכישת המוצר. אם אתה מקדם תקופת ניסיון בחינם, ה-CTA שלך צריך להיות הרשמה לתקופת הניסיון.
שימוש בהתאמה אישית ופילוח
התאמה אישית ופילוח הם שני כלים רבי עוצמה ליצירת עותק דוא"ל בעל המרות גבוהות. התאמה אישית כוללת שימוש בשם הנמען או במידע אישי אחר כדי לגרום למייל להרגיש אישי ורלוונטי יותר.
פילוח כרוך בחלוקת רשימת הדוא"ל שלך לקבוצות על סמך תחומי העניין או ההתנהגות שלהן. זה מאפשר לך לשלוח הודעות דוא"ל ממוקדות שיש סיכוי גבוה יותר להדהד עם כל קבוצה.
התאמה אישית ופילוח יכולים לעזור לך ליצור עותק דוא"ל רלוונטי ומושך יותר שמניע המרות. השתמש בהם כדי להתאים את המסר שלך לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של כל נמען.
אופטימיזציה עבור מכשירים ניידים
יותר ויותר אנשים בודקים את הדוא"ל שלהם במכשירים ניידים, לכן חשוב לבצע אופטימיזציה של עותק הדוא"ל שלך לנייד. המשמעות היא שימוש בתבנית אימייל רספונסיבית המתאימה לגדלים שונים של מסך ושימוש בפסקאות ומשפטים קצרים שקל לקרוא על מסך קטן.
ודא שהתמונות והלחצנים שלך גדולים מספיק כדי ללחוץ עליהם בקלות על מסך מגע. השתמש בגופן ברור וקריא שניתן לקרוא בקלות על מסך קטן.
על ידי אופטימיזציה של עותק הדוא"ל שלך למכשירים ניידים, אתה יכול להבטיח שההודעה שלך תגיע לקהל שלך לא משנה היכן הוא נמצא.
בדיקה וניתוח של מסעות פרסום הדוא"ל שלך
בדיקה וניתוח של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל חיוניים לשיפור העתקת הדוא"ל שלך ולהגברת המרות. השתמש בבדיקת A/B כדי לבדוק שורות נושא, קריאה לפעולה והודעות שונות כדי לראות מה עובד הכי טוב.
נתח את מסעות הפרסום שלך בדוא"ל כדי לראות אילו הודעות דוא"ל מניבות ביצועים טובים ואילו לא. השתמש במידע זה כדי לשפר את מסעות הפרסום העתידיים שלך וליצור עותק דוא"ל יעיל יותר.
טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בקופירייטינג בדוא"ל
ישנן מספר טעויות נפוצות שעושים משווקים בקופירייטינג באימייל. אלה כוללים שימוש בשורת נושא כללית, שימוש יותר מדי בז'רגון או שפה טכנית, ואי הכללת מסר ברור ותמציתי.
הימנע מטעויות אלו על ידי שימוש בשורות נושא מותאמות אישית, שפה פשוטה ומסר ברור המתמקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך.