כמשווק דיגיטלי, אתה יודע שמסעות פרסום בדוא"ל הם חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת. אבל שליחת מיילים המונית מבלי לנתח את היעילות שלהם זה כמו לזרוק ספגטי על קיר ולקוות שזה יידבק. כדי באמת למקסם את הצלחת הקמפיין שיווקי שלך בדוא"ל, עליך לנתח ולבצע אופטימיזציה של הגישה שלך. על ידי מעקב אחר מדדים כגון שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים והמרות, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי מה עובד ומה לא. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבל החלטות מונחות נתונים שישפרו את האפקטיביות של מסעות הפרסום העתידיים שלך. במאמר זה, נסקור כמה אסטרטגיות מפתח לניתוח ואופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל, כדי שתוכל להשיג שיעורי מעורבות גבוהים יותר, המרות מוגברות ובסופו של דבר הצלחה עסקית גדולה יותר.