מדוע עיצובי אימייל ידידותיים לנייד חשובים
שיווק בדוא"ל הוא דרך יעילה מאוד להגיע לקהל היעד שלך. עם זאת, אם המיילים שלך אינם מותאמים למכשירים ניידים, אתה מסתכן באובדן מנויים ולקוחות. לפי מחקר של Litmus, יותר ממחצית מכל המיילים נפתחים במכשירים ניידים. בנוסף, יותר מ-80% מהנמענים יימחקו מייל אם הוא לא נראה טוב במכשיר הנייד שלהם. המשמעות היא שאם המיילים שלך אינם מתאימים לנייד, אתה עלול להחמיץ חלק ניכר מהקהל שלך.
עיצובי אימייל ידידותיים לנייד חיוניים כדי להבטיח שקל לקרוא ולנווט את האימיילים שלך במסכים קטנים יותר. הם מאפשרים למנויים שלך להציג ולקיים אינטראקציה עם האימיילים שלך בכל מכשיר, בין אם זה סמארטפון, טאבלט או מחשב שולחני. על ידי שימוש בעיצובי אימייל ידידותיים לנייד, אתה יכול לשפר את חווית המשתמש, להגביר את המעורבות, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות.
השפעת הנייד על שיווק בדוא"ל
לעלייה של מכשירים ניידים הייתה השפעה משמעותית על שיווק בדוא"ל. כאמור, יותר ממחצית מכל המיילים נפתחים כעת במכשירים ניידים. המשמעות היא שעסקים צריכים להבטיח שהמיילים שלהם מותאמים למכשירים ניידים כדי להגיע לקהל היעד שלהם ביעילות. בנוסף, מכשירים ניידים שינו את הדרך שבה אנשים מתקשרים עם מיילים.
כעת יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יקראו מיילים תוך כדי תנועה, בזמן שהם ממתינים בתור או נוסעים לעבודה. המשמעות היא שהודעות הדוא"ל שלך צריכות להיות קצרות, תמציתיות וקל לניווט. מכשירים ניידים גם הולידו תכונות דוא"ל חדשות, כמו אלמנטים אינטראקטיביים ואנימציות, שיכולות לעזור להגביר את המעורבות ולהניב המרות.
שיטות עבודה מומלצות לעיצוב דוא"ל לנייד
יצירת עיצובי דוא"ל ידידותיים לנייד דורשת גישה שונה מאשר עיצוב למכשירים שולחניים. הנה כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לזכור בעת עיצוב עבור מכשירים ניידים:
תשאיר את זה פשוט
מסכים ניידים קטנים יותר ממסכים שולחניים, ולכן חיוני לשמור על עיצוב הדוא"ל שלך פשוט וישיר. השתמש בפריסה של עמודה אחת, מכיוון שזה יקל על הקריאה והניווט שלך באימייל במכשירים ניידים.
השתמש בעיצוב רספונסיבי
עיצוב רספונסיבי יבטיח שהמייל שלך ייראה טוב בכל מכשיר, בין אם זה סמארטפון, טאבלט או מחשב שולחני. המשמעות היא שהמייל שלך יתאים את הפריסה והעיצוב שלו על סמך גודל המסך של המכשיר שבו הוא נצפה.
השתמש בשורת נושא ברורה ותמציתית
שורת הנושא שלך היא הדבר הראשון שהמנויים שלך יראו כשהם מקבלים את האימייל שלך. ודא שהוא ברור, תמציתי ונותן להם סיבה לפתוח את הדוא"ל שלך.
השתמש בטקסט מראש
טקסט מראש הוא הטקסט המופיע אחרי שורת הנושא בתצוגה המקדימה של תיבת הדואר הנכנס. השתמש בטקסט זה כדי לספק סיכום קצר של תוכן האימייל שלך ולפתות את המנויים שלך לפתוח אותו.
השתמש בגודל גופן גדול
גודל גופן גדול יקל על קריאת הדוא"ל שלך במכשירים ניידים. השתמש בגודל גופן של לפחות 14 פיקסלים עבור גוף טקסט ו-22 פיקסלים עבור כותרות.
כיצד ליצור עיצובי אימייל ידידותיים לנייד
יצירת עיצובי דוא"ל ידידותיים לנייד דורשת גישה שונה מאשר עיצוב למכשירים שולחניים. הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי ליצור עיצובי אימייל ידידותיים לנייד:
שלב 1: בחר תבנית דוא"ל ידידותית לנייד
התחל בבחירת תבנית דוא"ל ידידותית לנייד. ישנן פלטפורמות רבות לשיווק בדוא"ל המציעות תבניות מותאמות לנייד שבהן אתה יכול להשתמש כנקודת התחלה.
שלב 2: שמור על עיצוב הדוא"ל שלך פשוט
כפי שהוזכר קודם לכן, חיוני לשמור על עיצוב הדוא"ל שלך פשוט וישיר. השתמש בפריסה של עמודה אחת, מכיוון שזה יקל על הקריאה והניווט שלך באימייל במכשירים ניידים.
שלב 3: השתמש בעיצוב רספונסיבי
ודא שעיצוב האימייל שלך מגיב. המשמעות היא שהוא יתאים את הפריסה והעיצוב שלו בהתאם לגודל המסך של המכשיר שבו הוא נצפה.
שלב 4: השתמש בשורת נושא ברורה ותמציתית
שורת הנושא שלך היא הדבר הראשון שהמנויים שלך יראו כשהם מקבלים את האימייל שלך. ודא שהוא ברור, תמציתי ונותן להם סיבה לפתוח את הדוא"ל שלך.
שלב 5: השתמש בטקסט מראש
השתמש בטקסט מראש כדי לספק סיכום קצר של תוכן האימייל שלך ולפתות את המנויים שלך לפתוח אותו.
שלב 6: בדוק את עיצוב הדוא"ל שלך
לפני שליחת האימייל שלך, וודא שאתה בודק אותו במכשירים שונים ובלקוחות דוא"ל שונים. זה יבטיח שהמייל שלך ייראה טוב ויתפקד כהלכה בכל מכשיר.
טיפים לאופטימיזציה של קמפיינים באימייל לנייד
אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך באימייל לנייד דורשת גישה שונה מאשר אופטימיזציה עבור מכשירים שולחניים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך באימייל לנייד:
טיפ 1: שמור את שלך שורת הנושא קצרה ועניינית
למשתמשים ניידים יש טווחי קשב קצרים, לכן חיוני לשמור על שורת הנושא קצרה ועניינית. השתמש בשפה מכוונת פעולה וודא שהיא רלוונטית למנויים שלך.
טיפ 2: השתמש בקריאה ברורה לפעולה
הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה וקלה לאיתור. השתמש בכפתור במקום בקישור טקסט, מכיוון שזה יקל על המשתמשים בנייד ללחוץ.
טיפ 3: השתמשו בתמונות במשורה
הטעינה של תמונות במכשירים ניידים עשויה להימשך זמן רב יותר, לכן חיוני להשתמש בהן במשורה. השתמש בתגיות alt עבור התמונות שלך, כך שאם הן לא נטענות, המנויים שלך עדיין יוכלו להבין את תוכן האימייל שלך.
טיפ 4: שמור את האימייל שלך קצר ותמציתי
יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים ניידים יקראו מיילים תוך כדי תנועה, לכן חיוני לשמור על הדוא"ל שלך קצר ותמציתי. השתמש בנקודות תבליט ובכותרות משנה כדי לפצל את התוכן שלך ולהקל על הקריאה.
טיפ 5: בדוק את האימיילים שלך במכשירים שונים ובלקוחות דוא"ל שונים
לפני שליחת האימיילים שלך, וודא שאתה בודק אותם במכשירים שונים ובלקוחות דוא"ל שונים. זה יבטיח שהמיילים שלך ייראו טוב ויתפקדו כהלכה בכל מכשיר.
תפקידו של עיצוב רספונסיבי בשיווק בדוא"ל נייד
עיצוב רספונסיבי חיוני לשיווק בדוא"ל נייד. זה מבטיח שהאימייל שלך ייראה טוב בכל מכשיר, בין אם זה סמארטפון, טאבלט או מחשב שולחני. עיצוב רספונסיבי יתאים את הפריסה והעיצוב שלו בהתאם לגודל המסך של המכשיר שבו הוא נצפה. משמעות הדבר היא שהאימייל שלך ייראה טוב ויתפקד כהלכה בכל מכשיר, מה שיכול לעזור להגביר את המעורבות ולהניב המרות.
דוגמאות לעיצובי אימייל מוצלחים המותאמים לנייד
להלן כמה דוגמאות לעיצובי אימייל מוצלחים המותאמים לנייד:
דוגמה 1: Airbnb
עיצוב האימייל הידידותי לנייד של Airbnb הוא פשוט וישיר. הוא משתמש בפריסה של עמודה אחת, גדלי גופנים גדולים ולחצני קריאה לפעולה ברורים. המייל מותאם גם למגע, עם כפתורים גדולים שקל להקיש עליהם.
דוגמה 2: צדקה: מים
צדקה: עיצוב הדוא"ל הידידותי לנייד של Water מושך ויזואלית וקל לניווט. הוא משתמש בעיצוב רספונסיבי, המבטיח שהמייל ייראה טוב בכל מכשיר. המייל כולל גם כפתורי קריאה לפעולה ברורים וטקסט מראש שמפתה את המנויים לפתוח את המייל.
דוגמה 3: לקמוס
עיצוב האימייל הידידותי לנייד של Litmus נקי ופשוט. הוא משתמש בפריסה של עמודה אחת, גדלי גופנים גדולים ולחצני קריאה לפעולה ברורים. המייל מותאם גם למגע, עם כפתורים גדולים שקל להקיש עליהם. המייל כולל גם טקסט מראש המספק סיכום קצר של תוכן המייל.
בדיקה ומדידת האפקטיביות של עיצובי אימייל ידידותיים לנייד
בדיקה ומדידה של האפקטיביות של עיצובי הדוא"ל הידידותיים שלך לנייד היא חיונית כדי להבטיח שהודעות הדוא"ל שלך מניבות המרות. הנה כמה מדדים למעקב:
תעריפים פתוחים
עקוב אחר שיעורי הפתיחה שלך כדי לראות כמה אנשים פותחים את המיילים שלך. אם שיעורי הפתיחה שלך נמוכים, זה יכול להיות סימן ששורת הנושא שלך לא מרתקת מספיק.
שיעורי קליקים
עקוב אחר שיעורי הקליקים שלך כדי לראות כמה אנשים לוחצים על כפתורי הקריאה לפעולה שלך. אם שיעורי הקליקים שלך נמוכים, זה יכול להיות סימן שכפתורי הקריאה לפעולה אינם ברורים מספיק.
שיעורי המרה
עקוב אחר שיעורי ההמרות שלך כדי לראות כמה אנשים מבצעים את הפעולה הרצויה לאחר לחיצה על כפתור הקריאה לפעולה. אם שיעורי ההמרה שלך נמוכים, זה יכול להיות סימן לכך שדף הנחיתה שלך אינו מותאם למכשירים ניידים.